Na de benodigde voorbereidingen door de Toernooicommissie tesamen met de Horeca & Event Commissie was het op de zonnige en warme Maandag 25 mei dan eindelijk zo ver. De al weer 3e editie van ons eigen RVV Blijdorp Budelinc jeugdtoernooi.
In de ochtend vanaf 08:30u speelden JO6,JO7,JO8,JO9 en JO10 teams tegen elkaar in diverse poules. Eea begeleid door enkele spelbegeleiders/scheidsrechters van onze club en door de leider/trainer van het op papier 'thuis'spelende team. Na enkele uren voetbalplezier kon rond het middag uur met behulp van de Tournify app de balans worden opgemaakt en werden de medailles en bekers uitgereikt aan alle deelnemers.
Vanaf 13:15u speelden vervolgens de JO11,JO12 en de JO13 teams hun wedstrijden. Door enkele no shows was het even aanpassen maar dat mocht de pret zeker niet drukken.
Namens de toernooicommissie dank voor alle vrijwilligers die deze dag mede mogelijk hebben gemaakt en natuurlijk ook dank aan alle spelers/sters,leiders,trainers en bezoekers.